7/3/07

Sommer, sol... deilig!

Vel, da har det kommet så langt at jeg har flyttet hjem. Har liksom ikke tatt meg bryet med å oppdatere bloggen siden den store facebook-bølgen herjet. Den har jeg falt av... har liksom ikke surfet på slike bølger særlig lenge tidligere heller.
Ellers har jeg begynt i ny jobb - www.bilmc.no - der finner du alt du trenger å vite! ;)

Nå som sommeren har kommet godt i gang, nyter jeg det som hører med, blant annet, is, brus, sol, bading (særlig...), fester, og ikke minst en deilig kald pils! Det er bare sånn som hører med.

Postgirobygget har endelig sluppet en ny plate, tidløs - og det er nettopp det den er, tidløs.
Har vært en kjapp tur i Danmark, vært i bryllup, og skal farte såvidt det er i sommer, resten blir jobbing!

Ha en gledelig sommer!

No comments: